I mesi scorsi c'è stata gente che ha minacciato di rivolgersi al Tribunale italiano se le decisioni prese tra veneti in un Congresso di veneti (inizio 2011) fossero state votate e fossero state dichiarate valide.
C'è gente che ad ogni piè sospinto minaccia di rivolgersi ad un Tribunale italiano per questo o per quel motivo.
C'è lo sborone che pensa di guidare un'astronave e poi in fondo in fondo si vede che sotto le mani non ha niente di più di una Cinquecento.
Ci sono tra i veneti una serie di sboroni che si atteggiano a GURU di questo e a GURU di quello, che si autoincensano e si appiccicano i titoloni.
Ora, ci sono due veneti, Guadagnini e Chiavegato, che invece di atteggiarsi a sboroni, SEMPLICEMENTE HANNO FATTO. Si sono rivolti ad un Tribunale... Italiano... E allora? Non era forse lo stesso tribunale che finora andava bene agli altri?
Chi erano quelli che ogni tre per due sletteravano articoli del Codice Civile (e a volte Penale) della Repubblica delle Banane?
Io capisco il buon Renzo Fogliata e ne percepisco l'onesta intuizione e la volontà di creare un dispositivo che attutisca i colpi sentiti i mesi scorsi e che ancora si sentono. Ma penso che purtroppo la sua soluzione sia tardiva e che richieda al partito di Guadagnini e Chiavegato (non la definisco fazione perché ormai la divisione mi pare evidentissima) un mettersi a 90° che non penso rientri nella normale e a volte accesissima dialettica tra le parti... E non venitemi a tirar fuori frasi fatte del tipo "per la causa veneta questo e altro"... No, questi modi di dire trovano ormai il tempo che trovano, sono frasi ormai vuote che si scontrano con i fatti, con il buon senso e la razionale coerenza.
Ha ragione Guadagnini a rimandare cortesemente la proposta al mittente, proponendo invece una sorta di commissariamento del Partito (magari composta dalle stesse persone che erano state proposte nell'idea di Fogliata) giusto il tempo (il più ristretto possibile) per preparare un Congresso unitario e definitivo, nella speranza che tutto possa essere appianato e che poi si torni sulla via maestra.
Io sono perplesso solo di una cosa: Antonio, re£ativamente a £a tó proposta, mi oramai a no me fido pì... A ghe xe xente che mostra problemi carateriaî che i sfòra inte £a psicoxi... Anca se se rivarà a rangiar tùto, a go paura che dapò un mexe se tornarà a 'l punto de partensa.
Per il resto, ai cari sboroni che si riempiono la bocca di indipendenza veneta, voglio solo ricordare che chi di rep-banana ferisce, di rep-banana perisce.
Giusto!!!Te me trovi perfettamente in linea su tutto!!
RispondiEliminaMe sembra de ricordare che a un maggior consiglio del 17 gennaio qualcun avea minaccià de far ricorso......Ho sbaglio??'
infati, sto srticolo dise le rob come che le stà
RispondiEliminavanti antonio e Lucio!
A proposito de sboroni...
RispondiElimina... Su 'l sito www.venetostato.org a ghe xe un post vegnesto fora da poco che 'l dixe che la magistradura taliana la ga recuperà el video de 'l famoxo dexinar de (eks) soci de VS int' un ristorante de Trevixo, indove che ghe jera pasà in vixita Gentilini... In tal' ocaxion, a pare che 'l ex Borgomistro Serifo de Trevixo el se sipia àsa ndare a afermasion filo-fasistoidi e che 'sti (eks) soci de VS i lo gabia aplaudio propio cuando che feva tali afermasion.
Dèso, asemoghe a altri el piasere o el dispiasere de comentare 'ste robe, mi me parmeto solo de dire na roba: cuando che 'l video el jera stà publicà par la prima volta, a ghe xe stà chi che ga ciapà poxision contraria (francamente i capivo, dàto che xente de VS aplaudiva Gentilini e le só afermasion) e chi che ga ciapà poxision a favore, scrivendo de cuesto e de cueo... Mi francamente a no gheva scrito gnente in tal' ocaxion, ma me recordo che na roba la gheva pensà : SBORONI.
A xe stà uno de i epixodi che me gheva urtà a pensare che un articolo su serti atejamente a dovea proprio scrivarlo.
El SBORON el xe anca un temerario : Temerario el xe cueo che co le propie asion el mete in pericolo la propia vita e anca cuea de che altri, sovente cuando tali asion no le gnanca justificà e le xe sproporsionà.
Me par ke ghe sipia masa strumentalizasiòn sul cazo Gentilini: a go visto ke lo acuzè de esare fasistoide, italian e rasista: valtri no? Italiani de sicuro no ve sentì, ma come ca go scrito intel antro articolo ghe zé tanti in mezo valtri tendensialmente rasisti; serti i sostièn adiritura robe del tipo "stato veneto sopra tutti" (o robe de sto tipo) e cosa sariselo un regime cusì? fasista.Lu el parla de zboroni come de iresponsabili: no zei mia iresponsabili i filo-Guadagnini ke i saluda co i tri dei alsà? Cuanto ghe vorà parké la stanpa li paragone ai ultranasionalisti serbi? No el zé un pericolo da poco... Guadagnini el me par na persona molto inteligente, ma tanti ke lo sostièn no... el zé stà un eròr grosolàn cueo de ciamàr Gentilini probabilmente, ma cuando ke se serca de far avicinàr zente (magari dea lega) ae nostre idee, eco ke valtri, pur de zbailàr luame sora i prezunti nemici dea patria, eco ke tirè fora frazi ke se confrontà co tante afermasiòn de serti vostri conpagni de fasiòn (me par ke la vaga mejo come definisiòn) ghe zè ben poke difarense... se podarà catàr contradisiòn interne anca intel nostro lato, a no lo meto in dubio, ma co atakè saria mejo ke ghe pensasi un fià de pì.
RispondiEliminaDaniele